Køresimulator - øv dig i trygge rammer

Føler du dig endnu ikke parat til at komme ud på de danske veje? Hos Dansk Køre og Førstehjælps Skole kan du altid starte i vores køresimulator.

Dette er en ny og digital måde at forberede dig på trafikken, og det bliver integreret i din teoriundervisning. Målet med denne køresimulator er, at vores elever bliver klædt korrekt på til at blive bilister.

Igennem digital træning som denne er det også målet, at det fremskynder forståelsen for trafikken for den enkelte elev.

Hvorfor vælge DKFS?

Hvad får du specifikt hos os?

• Pædagogisk uddannede kørelærere
  • Flere dygtige kørelærere og aspiranter
  • Gratis ekstra teori 2 gange ugentligt (Onsdag kl. 18-21)
  • Adgang til online teori og prøver
  • Førstehjælpskursus på køreskolen
  • Fokus på god trivsel og underholdende undervisning

Sæt dig bag rattet i en sikker køresimulator

Køresimulatoren har alle de nødvendige ting, som en rigtig bil også har. Her bliver du fortrolig med rattet og hvordan du skal holde det.

Du kommer til at stifte bekendtskab med speeder, bremse og ikke mindst koblingen, som volder de fleste elever problemer i begyndelsen.

Dertil vil du også hurtigere lære at aflæse kontrolpanelet, inden du sætter dig bag rattet på en rigtig bil.

Med flere forskellige programmer bliver eleven klædt godt og grundigt på til at betjene en bil. Eleverne kan afprøve simulationer med manøvrer, der kopierer alt lige fra regn, stærk snestorm og nattekørsel, for bare at nævne et par stykker.

Ved at afprøve de mange forskellige programmer, bliver eleven bedre rustet til at reagere hurtigere i trafikken, når de sætter sig bag det virkelige rat.

køresimulator
Kørelærer Severin fra Køreskole i Aalborg

Ekstra hjælp til alle elever med vores køresimulator

Hos Dansk Køre og Førstehjælps Skole bestræber vi os på at hjælpe enhver elev bedst muligt. Med denne køresimulator er det nu muligt at forberede vores elever endnu bedre, inden de får lov til at sætte nøglen i køreskolens undervisningsbiler. Vores mål er altid at uddanne de sikreste bilister. Fokus er altid på de køretekniske forhold, så enhver bilist kan køre under alle forhold.