Køreskole i Vejgaard

Velkommen og mange tak for din interesse i vores køreskole.
Hvis du leder efter et sted at tage dit kørekort i Vejgaard, så er du kommet til det rigtige sted!

Gratis ekstra teori to gange ugentligt!

Afholdes onsdag kl. 18:00-21:00

Mange års erfaring

Adgang til online teori og prøver

Førstehjælpskursus på køreskolen

Afholdes af egne instruktører in-house

Fokus på god trivsel og underholdende undervisning

Læring betyder ikke kedsomhed hos os, vi sætter fokus på leg og læring i undervisningen så det ikke bliver trivielt

Hos Dansk Køre & Førstehjælps Skole lærer du mere end bare at køre bil. Vi går nemlig op i dig som den enkelte elev. Køreskolens afdeling i Vejgaard har rum og plads til at imødekomme vores elever bedst muligt, så du kan få dit kørekort og blive en god og sikker bilist. Udover kørekortet har vi flere forskellige kurser inden for førstehjælp og færdselssikkerhed, brug af hjertestarter, uheldsforbygning og meget mere.

Kørekort til personbil & trailerkørekort

Vi sætter en ære i, at gøre dig til en god og sikker bilist og ikke bare med nød og næppe få dig til at bestå køreprøven. Derfor har vi i vores køreskole i Vejgaard, Dansk Køre & Førstehjælps Skole, et professionelt team bestående af faglærere med erfaring fra Forsvaret og erhvervsskoler. Vores ekspertise spænder bredt og vi kan hjælpe dig videre med både at erhverve og generhverve dit kørekort.

Vi har flere forskellige pakkeløsninger, så du kan få det du gerne vil have. For at få udstedt kørekort til personbil (Kategori B kørekort) skal man igennem en del undervisning fordelt ud på teori, kørsel på manøvrebane, øvelseskørsel på vej og lektioner i glatføre på køreteknisk anlæg.

Hos os får du også et gratis uheldsforebyggende kursus. På det uheldsforebyggende kursus får du forståelse for køretøjet og de menneskelige konsekvenser af en færdselsulykke. Heri undervises du i køretøjets farlighed i trafikken, bremseevne, sikkerhedsafstande, holdninger i trafikken, nye teknologier m.m. Du kan vælge, om du vil tage færdselsrelateret førstehjælp i vores afdeling i Vejgaard eller et andet sted. Gøres det ved os kommer det med i en pakke, som også indeholder prøvegebyrer, derved sparer du penge på dit kørekort. Vi tilbyder desuden også undervisning til trailerkørekort (kategori B/E).

Har du fået et kørselsforbud skal du modtage særlig undervisning af en kørelærer, da det er et lovkrav. Er det sket for dig, har vi også en undervisningspakke til netop dette. Det samme gælder generhverv af både betinget og ubetinget fratagelse af kørekortet samt generhvervelse af stort kørekort.